شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴

با اجرای برنامه‌های فرهنگی کتاب‌محور؛

غرفه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن برپا می‌شود

غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن  برپا می‌شود

کتابداران و کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان تهران با برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه میزبان مردم انقلابی و کتابدوست پایتخت به ویژه کودکان و نوجوانان خواهند بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن، اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران با تدارک غرفه‌ای در چهارراه حضرت ولی‌عصر(عج)، میزبان مردم کتابدوست و انقلابی به ویژه کودکان و نوجوانان تهران است.

اجرای گروه سرود، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی، برپایی ایستگاه نقاشی و عکاسی، آموزش اوریگامی ساخت پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و پخش سرودهای مرتبط با این روز از دیگر برنامه‌های متنوع غرفه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران خواهد بود.

همچنین کتابخانه‌های سیار استان تهران به نمایندگی از کتابخانه‌های عمومی این استان به صورت نمادین در مسیر راهپیمایی حضور خواهند داشت و برنامه‌های متنوع و خدمات ویژه کتابخانه‌های عمومی و سیار از سوی آن‌ها معرفی خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در غرفه اداره‌کل می‌توانند روز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه به ضلع جنوب شرقی چهارراه حضرت ولی‌عصر(عج)، کنار ورودی شماره یک ایستگاه مترو مراجعه کنند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 15 =